به یک مشاور حرفه ای در کسب و کارتان نیازمندید؟

با پشتوانه‌ی سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش، برندینگ و بازاریابی آماده‌ایم تا به شما خدمت کنیم!

اهمیت مشاوره در موفقیت کسب و کار

بازار ايران با وجود فراز و نشیبهای بسیار، اما با ورود رقبای ریز و درشت تا حد زيادی تبديل به يک بازار رقابتی شده است و در اين ميدان تقريباً هيچ بازيگری تنها و بدون رقيب نيست .

 در اين فضا، توجه جدی به بازاريابی برای تمام شركتها يك امر ضروريست و كسانيكه در اين مورد غفلت كنند بسرعت ميدان را بنفع رقبا از دست خواهند داد . از آنجائيكه بازاريابی مانند بسياری از دانش های ديگر امروز امری تخصصی شده است، اتكای مديران شركت‌ها به روش های سنتی گذشته و پيروی از تجربه های قبلی كافی نيست و بايد به محض عوض شدن شرايط رقابت ،‌از شيوه هاي جديد بازاريابی استفاده نمود. 

از آنجائيكه امروزه مديران شرکت ها نیاز به دانش، مهارت و تخصص بازاریابی در بكار بستن اين شيوه ها را بیش از گذشته احساس می کنند استفاده از خدمات يك مشاور بازاريابی كاملاً بديهی بنظر می رسد.

از ویژگی های بارز یک مشاور خوب

امکان برقراری رابطه با مشتری

مهمترین ویژگی که یک مشاور باید داشته باشد، توانایی ارتباط برقرار کردن است. ارتباط برقرار کردن در مشاوره شامل تعامل بین دو فرد بالغ، حرفه ای و برجسته است.

شنونده خوبی باشد

مشاوره روندی دو طرفه است که مشاور باید هم در مورد کسب و کار و هم مشکلات تجاری مشتری بیاموزد. مشاور باید شنونده خوبی باشد تنها در این صورت وی قادر به ایجاد تغییرات یا پیشرفت در پارامترهای تجاری خواهد بود.

راستگو بودن

یکی دیگر از گزینه های مشاور خوب بودن صادق بودن است. تا زمانی که مشاور مشتری را از واقعیت ها آگاه نکند هر چقدر مشتری را مجذوب خود کند تاثیری ندارد.

ارائه تصویری برنده

مشاور باید تصویری حرفه ای، مناسب و معتبر از خود ارائه دهد. بیشتر مشاغل مشاوره ای باعث ایجاد تغییرات در سازمان می شوند. و همیشه مقاومت در برابر تغییر وجود دارد. از این رو ضروری است که مشاور معتبر، تأثیرگذار و مدبر باشد.

ایجاد اعتماد برای مشتری

مشاور باید از طریق رفتار و شخصیت خود احساس برنده بودن را ایجاد کند تا مشتریان شروع به اعتماد کردن به او کنند. بنابراین ایجاد اعتماد مشتری یکی دیگر از پارامترهای مهم می باشد.

مدیر مسئول ارژنگ ایرانیان

ویژگی های منحصر به فرد:

بروز بودن کسب و کار شما براساس رفتار حرفه ای شما در فضاهای نوین سنجیده می شود که نیاز به حضور مشاور متخصص در این زمینه دارد.

یک قدم جلوتر بگذارید:

با استفاده از تبلیغات هوشمند یک گام جلوتر از رقیبان خود بگذارید.

پلتفرم بومی اختصاصی:

با استفاده از پلتفرم بومی و اختصاصی از امنیت و مانایی اطلاعات خود  اطمینان خواهید داشت.

 
+ 0
سال ارائه خدمات مشاوره
+ 0
میزبان برند های ملی
+K 0
بازار هدف فروش
+ 0
شرکای تجاری ما در ایران

مشاور برند های: