پرش لینک ها

برندینگ

ارسال پیام بیشتر بدانید

برند چیست؟

به بیان ساده، برند چیزی است که مخاطبان شما درباره شما می‌گویند. تصویری که مشتریان با شنیدن نام شما در ذهنشان تصور میکنند، برند شما است. به‌عبارت‌دیگر برند شما به واسطه ی درک کلی مشتری‌ از کسب‌وکار شما تعریف می‌شود. در واقع برند احساس و ادراکی است که درباره یک محصول،خدمت، ایده، فرد و یا یک سازمان در ذهن کاربران و مصرف کنندگان شکل میگیرد.
رای ارائه یک برداشت دقیق و درست از مفهوم برند میتوان به تعریف زیر اشاره کرد: برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته شود.

تاثیر برندینگ بر کسب و کار شما

برندینگ یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کار است. اما برندینگ به چه معناست و چگونه بر روی کسب و کار شما تاثیر می گذارد؟
برندینگ تمام روش هایی است که شما تصویری از محصول، خدمت و یا شرکتتان را در ذهن و چشم مخاطبانتان و یا مشتریان ایجاد می کنید.
در بازار رقابت، رقبای شما محصولات یا خدماتی مشابه محصولات و خدمات سازمان شما ارائه میدهند، پس شما به عنوان صاحب کسب و کار باید بتوانید به مخاطبان خود نشان دهید سازمان شما محصولات یا خدماتی متمایز ارائه میدهد و برای اینکه بتوان محصولی را متمایز نشان داد باید به آن هویت بدهیم. برای هویت بخشیدن به محصول از مواردی مانند نام، نماد یا لوگو یا رنگ‌های ویژه استفاده میکنیم در این راستا تمام سعی و هدف ما این است که به محصولمان شخصیت بدهیم و در ذهن مشتری جایگاه ویژه‌ای برای محصول ایجاد کنیم.
به فرآیند ایجاد و تقویت برداشت مثبت نسبت به شرکت و محصولات یا خدمات آن شرکت در ذهن مخاطب «برندینگ» گفته می شود. برندینگ یک استراتژی است که شرکت‌های مختلف آن را با هدف کمک به مردم در جهت شناسایی سریع محصولات و سازمان خود و دادن دلیلی به آن‌ها برای انتخاب محصولشان (در رقابت با رقبا) تدوین می‌کنند.

چرا برندینگ آنلاین امروزه اهمیت زیادی دارد؟

در دنیای کسب وکار امروزی هر شخص تمایل به همکاری با افراد بیشتری دارد. همین امر اهمیت تمرکز بر ایجاد یک نام تجاری موفق را بیش از قبل نشان می‌دهد. در اکثر مواقع هر شخص به افرادی که شناخت کافی از آن‌ها دارد بیشتر اعتماد می‌کند. از این رو هر فرد به کسانی که با آن‌ها در ارتباط است اعتماد داشته و دوست دارد در تجارت خود نیز با همین افراد معتمد در ارتباط باشد. در ادامه نکات مهمی را در ارتباط با برندینگ آنلاین می‌بینیم:

برندینگ آنلاین نشانگر وجهه ما به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار است.
برندینگ آنلاین فرصت‌هایی را برای پذیرش برند فراهم کرده و به رشد آن کمک می‌کند.
برندینگ آنلاین سبب افزایش اعتبار و اعتماد به یک برند می‌شود. جلب اعتماد مهمترین بخش فروش است که سبب بهبود چشم‌انداز شرکت و جذب مشتریان بیشتر می‌شود که به تبع آن سود بیشتری در پی خواهد داشت.

10+
سال ها تجربه فروش مستمر هدایای تبلیغاتی و اکسسوری موبایل
90%
رضایت بالای مشتریان
160+
شرکای تجاری ما در ایران
13m
بازار هدف چند میلیونی