تولید فیلم‌های کوتاه تبلیغاتی

با رشد و توسعه دنیای دیجیتال و تسری آن در عرصه‌های مختلف زندگی انسان، می‌بایست آن را به‌عنوان ابزاری کارآمد جدی گرفت. ازاین‌رو به‌کارگیری پتانسیل بالقوه‌ای که در فضای مجازی و اپلیکیشن های تلفن‌های هوشمند موجود است در راستای رونق بخشیدن به کسب‌وکارها به‌عنوان فضای تبلیغاتی مؤثر و تأثیرگذار، ضرورتی انکارناپذیر است.

در این راستا یکی از کارآمدترین روش‌ها جهت ورود به این عرصه، تولید محتوای حرفه‌ای و اثرگذار است، تا بتواند در مسیر جذب مخاطب، بهینه و مؤثر عمل نماید. امروزه شاهد انتشار و باز انتشار فیلم‌های کوتاهی در فضای مجازی هستیم که به‌صورت اعجاب‌انگیزی، تأثیرگذار هستند و ایجاد موج‌های تبلیغاتی می‌نمایند. استفاده از انرژی‌های رهاشده در این فضا مستلزم تشکیل گروه‌های تولید محتوا به‌صورت حرفه‌ای است. تیم‌هایی که با برنامه‌ریزی‌های منسجم به ایده پردازی خلاقانه در جهت تولید محتوای اثربخش برای کسب‌وکارها می‌پردازند.

روند تیم ارژنگ ایرانیان

3

تهیه طرح فیلمنامه

تولید هر فیلم، نیاز به یک فیلمنامه و طرح قوی و مدون برای تولید دارد.
4

برگزاری جلسات ایده پردازی خلاقانه

محتوای تاثیر گذار نیاز به طرحی جذاب و خلاقانه دارد تا در نگاه اول مخاطب را شگفت‌زده نماید.
2

ابزارهای حرفه ای تولید

استفاده از جدید‌ترین تجهیزات تصویربرداری، عکاسی و نورپردازی، تولید فیلمی اثرگذار را ممکن می سازد.
1

بکار گیری عوامل حرفه ای

اجرای قوی هر طرح و ایده خلاقانه مستلزم حضور تیمی حرفه ای و کارآمد است.