تولید، بازاریابی و تبلیغات محتوا

با تولید محتوای مرتبط، جالب و آموزنده می‌توانید کاربران بیشتری را جذب خود کنید و مطمئن شوید که آن‌ها همراهتان خواهند ماند.

6برابر

کاربران بیشتری با تولید محتوا به مشتری تبدیل می‌شوند.


50درصد

از کاربران به مطالعۀ مطالب مرتبط و آموزندۀ برندها علاقه نشان می‌دهند.


82درصد

از کاربران با مطالعه مطالب اختصاصی، احساس بهتری به یک برند پیدا می‌کنند.


70درصد

از کاربران به دلیل بازاریابی محتوایی، احساس نزدیکی بیشتری به یک برند می‌کنند.


67درصد

مخاطبان بیشتری توسط شرکت‌هایی با وبلاگ اختصاصی جذب می‌شوند.


زمان تفریح در شبکه‌های اجتماعی به پایان رسیده، حالا زمان حضور قدرتمند کسب‌وکار شماست

ما به شما کمک می‌کنیم از حداکثر ظرفیت شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

  • داشتن هزاران لایک و فالوور خیلی خوب است ولی لایک‌ها و فالوورهایی که منجر به خرید از شما نشوند چه فایده‌ای دارند؟
  • شبکه‌های اجتماعی دوی ماراتون هستند نه دوی سرعت و اثربخشی آن در گرو انجام فعالیت مداوم است.
  • روش‌های میان‌بر زیادی برای جمع‌کردن مخاطب در فضای مجازی وجود دارد. در فضای مجازی، صرفاً جمع‌کردن مخاطبان بیشتر، ارزشی چندانی ندارد. داشتن تعداد مخاطبان کمتری که وفاداری بیشتری دارند می‌تواند اثربخشی بیشتری ایجاد کند.
  • تیم ما کاری فراتر از ارسال پست‌های روزانه در شبکه‌های اجتماعی برای شما انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید به اهداف شبکه‌های اجتماعی خود دست‌یابید باید از تیمی باتجربه فراوان در دیجیتال مارکتنیگ کمک بگیرید. تیمی که علاوه بر داشتن دانش فراوان، هرروز بر یادگیری و کشف راه‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کنند.

 

کاری کنید که مشتریان شمارا به‌عنوان یک منبع معتبر بشناسند.

محتوا پادشاهی می‌کند. این یکی از آن گفته‌های معروف در بازاریابی دیجیتال است. یک دلیل بسیار خوب پشت این حرف وجود دارد.

تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که کاربران اینترنت دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند؟ پیدا کردن پاسخ این سؤال کار سختی نیست. باکمی دقت متوجه می‌شویم که تمام آن‌ها در گشت‌وگذارهای خود در اینترنت، به دنبال مطالب مفید و سرگرم‌کننده هستند. آن‌ها دوست دارند دربارۀ علایق خود بخوانند و راهکارهایی برای رفع نیازهای خود بیابند. حال بیایید فرض کنیم که شما همیشه در حال به‌روزرسانی اخبار و مطالب آموزشی خود هستید. بدین ترتیب کاربران اینترنتی به‌تدریج شمارا به‌عنوان یک منبع معتبر درزمینۀ کاریتان خواهند شناخت و اعتماد آن‌ها به شما بیشتر می‌شود. فکر می‌کنید انتخاب این افراد در هنگام خرید چه برندی خواهد بود؟ آن‌ها کدام برند را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهند کرد؟ برند شما یا برندهای رقیب؟

 

 


ما دقیقاً چه‌کار می‌کنیم؟

طراحی استراتژی

طراحی استراتژی مناسب برای معرفی بهتر برند شما در شبکه‌های اجتماعی و دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده

تولید محتوا

تولید محتوای باکیفیت برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت شما

بهینه‌سازی محتوا

بهینه‌سازی محتوا مطابق با استانداردهای هر یک از شبکه‌های اجتماعی و همچنین وب‌سایت شما

مدیریت و زمان‌بندی

مدیریت و زمان‌بندی انتشارمحتوای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت شما

تحلیل بازخوردها

تحلیل بازخوردهای کاربران و کلمات کلیدی مرتبط با برند شما

تعامل با مشتریان و دنبال کنندگان

تعامل با مشتریان و دنبال کنندگان شما در شبکه‌های اجتماعی و پاسخ‌گویی مناسب به کامنت‌ها، نقدها و سؤال‌ها

بررسی و تفسیر

بررسی و تفسیر داده‌های به‌دست‌آمده از شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت شما

تهیه گزارش‌های دقیق

تجزیه، تحلیل و تهیه گزارش‌های دقیق از روند رشد بازاریابی دیجیتال برند شما

با محتوای مناسب در اینترنت پادشاهی خواهید کرد!

پیشتاز صنعت خود باشید

با ایجاد محتوای مرتبط و آموزنده تبدیل به منبعی معتبر برای هر آنچه به تجارت شما مربوط است شوید و بگذارید همه برای کسب اطلاعات درزمینۀ کاریتان به سراغ شما بیایند.

مخاطب را جذب و درگیر کنید

مطالب سرگرم‌کننده و جذاب تولید کنید تا بتوانید مخاطبان را به سمت خود بکشانید و کاری کنید که آن‌ها مشتاقانه با شما وقت بگذرانند و درنهایت هم از زمانی که با شما گذراندند، رضایت خاطر داشته باشند.

مشتریان واقعی را هدف قرار دهید

آن‌هایی را به‌سوی خود بکشانید که به زمینۀ کاری شما علاقه‌مند هستند و نیازمند خدمات شما می‌باشند. یا به عبارت ساده‌تر، مشتریان واقعی را به سمت خودتان جذب نمایید.

دسترسی آنلاین خود را گسترش دهید

کاری کنید که افراد بیشتر و بیشتری به سراغ شما بیایند تا از مطالب و اطلاعاتی که شما ارائه می‌دهید، استفاده کنند. هرچقدر که شما منبع بهتری درزمینۀ کاری خود باشید، مخاطبان بیشتری نیز خواهید داشت.

بازاریابی محتوا به کمک رسانه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی به جزئی تفکیک‌ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده است و اهمیت حضور تجاری در این رسانه‌ها، ما را به استفاده از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM) سوق می‌دهد.

اما بازاریابی رسانه‌های اجتماعی صرفا پست گذاشتن در اینستاگرام و تلگرام و جمع‌آوری لایک و فالوئر نیست! هدف می‌خواهد، استراتژی می‌خواهد، برنامه‌ی محتوایی می‌خواهد و…

«شما لایک و فالوئر نمی‌خواهید! شما تحقق اهداف بازاریابی‌تان را می‌خواهید.»

ما انسان‌ها ابتدا در غارها زندگی می‌کردیم، سپس به روستاها و بعد از آن به شهرها رفتیم و حالا می‌رویم تا به اینترنت مهاجرت کنیم!

مارک زاکربرگ، مدیر Facebook


پلن‌های تولید، انتشار و بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی

سایر پلن‌های اختصاصی بر اساس مذاکره قابل توافق می‌باشند.


تبلیغات محتوا به کمک اینترنت و رسانه‌های اجتماعی

در هر وب سایت جایگاهی برای تبلیغات وجود دارد. همچنین در نرم‌افزارهای موبایل و شبکه‌های اجتماعی افرادی هستند که می‌توان با تبلیغ محتوا آن‌ها را به سمت برندتان هدایت کنید، ما محتوای شما را در وب‌سایت ها و نرم‌افزارهای مرتبط با محصول شما نمایش می‌دهیم و همچنین با جذب مخاطبان شبکه‌های اجتماعی به سمت محتوای تولیدی شما، مخاطبان جدید و هدفمند را به سمت برند شما هدایت می‌کنیم.

با توجه به تنوع رسانه‌ها، ما پس از بررسی نیاز شما، کمپین تبلیغات آنلاین‌تان را طراحی می‌کنیم که در آن رسانه‌های انتخابی به همراه بودجه کمپین به دقت مشخص شده است.

تلفن مشاوره: 42949-013

برخی از مشتریان ما